Atgal

Šiaulių kultūros centre įvyko konferencija apie į vartotoją orientuotą marketingą


Spalio 25 d. Šiaulių kultūros centre vyko renginys „LiMA DAY`23: į vartotoją orientuotas marketingas“. 

Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuotame renginyje buvo kalbama apie tai, kad greitai besikeičiančiame marketingo departamente vienas elementas išlieka nepakitęs – vartotojas yra svarbiausias. Renginyje akcentuota, kad sėkminga organizacija pasižymi visapusišku dėmesiu klientams, o marketingo skyrius yra arčiausiai vartotojo, tad geriausiai gali atliepti ir jo besikeičiančius poreikius. Tačiau vis dar nedaugelis įmonių gali pasivadinti „Customer centric“ organizacijomis, nes tam reikia ne tik pasiryžimo apversti procesus, bet ir specifinių kompetencijų.

Konferencijoje taip buvo pateikti atsakymai į klausimus: kaip dirbtinis intelektas keičia vartotojų pažinimą, nuo ko pradėti norint atliepti vartotojo poreikius, nuo jauno iki vyresnio amžiaus vartotojų. Kaip suprasti ir įtikti kiekvienai vartotojų grupei, kaip sukurti gerąją vartotojo patirtį pasitelkiant skaitmeninį marketingą, kodėl ir kaip dėmesys vartotojui virsta pardavimais bei kokios priemonės užtikrina gerąją vartotojo patirtį ir jo lojalumą prekės ženklui?

Šiaulių kultūros centro kolektyvas – vienas iš konferencijos dalyvių, džiaugiasi galėdamas plėsti žinias, pasisemti naujų idėjų ir efektyviau vystyti organizacijos veiklą. 

Organizatorius – Lietuvos marketingo asociacija (LiMA).

Liubov Yarmoshenko nuotr.




Atnaujinta: 2023-10-25 16:27